luni, 5 februarie 2007

Oua publicitare

M-am hotarat sa imi transform anumite parti anatomice in forme de publicitare. Ideea mi-a venit dupa ce am citit stirea asta. "Un lant de supermarketuri din Japonia a inceput sa vanda saptamana aceasta oua cu mesaje publicitare imprimate pe coaja, acesta fiind cel mai recent truc al advertiserilor de a ajunge la consumatori. Primele oua publicitare, care fac reclama la "pastele chinezesti cu pui" comercializate de Nissin Food Products, au aparut deja in supermarketurile Daiei."
Mi-ar placea ca pe ouale mele sa se faca reclama la ruj, de exemplu:)) E interesant ce reclama o sa se faca pe ouale lui Nastase, de exemplu. La termopane? la fake-uri artistice? sau poate o sa le foloseasca pentru a face antireclama Baselului, care s-a luat rau de Geoana si de alti indivizi de prin politichie.

Niciun comentariu: