sâmbătă, 10 februarie 2007

Azi bag muzica

Ma gandeam la un Therion - baietii astia au concertat si in Romania. Melodia e bestiala, o preluare buna. Nici Nickelback nu se lasa mai jos - Photograph sau How you remind me sunt melodii adevarate. De Lucia Micarelli nu auzisem pana acum, dar trebuie sa recunosc ca reuseste sa faca o Bohemian Rhapsody de exceptie. Fata asta canta cam desculta. Ma gandesc ca poate nu are nici chiloti pe ea. Noroc cu rochia.

Melodia care mi-a schimbat intr-o mare parte viata are si ea loc pe aici. Jethro Tull - Too Old To Rock n' Roll, Too Young To Die - asta da muzica:)

Ufff, cum ar zice bajetzii de la Deep Purple - Sometimes i feel like screeming:) Pai, noah.. dupa cine sa tipi? uite.. dupa Anya, de exemplu (inceputul e absolut bestial).

Uite-i si pe bajetzii nostri (trupa Aia) cantandu-si amintirile moarte.

Mi-aduc aminte ca Mircea a ramas odata suprins pe la Sighisoara de vocea unei tipe - era fascinat si nu mai puteai sa il scoti din gandurile lui. Asa am ramas si eu cand am ascultat-o pe Norah Jones. Oricum, prietena mea e fascinata de ce canta don'soara!

Poate va place si folk-ul. Daca nu - ar fi bine sa ascultati, totusi, Nebun de alb:)

Niciun comentariu: