vineri, 23 februarie 2007

Bai, nu sunt negru!

Ok, am inteles intreaga grija a natiunii pentru sanatatea aproapelui meu care nu vrea sa inhaleze fumul de tigara. Total de acord ca trebuie sa ma las de fumat pentru ca sanatatea mea este lovita de acest obicei. Da' nu inteleg, dom'le, de ce nenorocitii astia cu baruri si cafenele nu delimiteaza o portiune din locatia lor si pentru noi, fumatorii. Hai, nu fumez in autobuz, desi odata m-am urcat in masina cu tigara aprinsa si nu stiam de ce se uita lumea lung la mine (ma uitam sa nu am slitzul deschis, nu imi faceam probleme ca am tigara aprinsa), nu fumez in spitale sau mai stiu eu pe unde e interzis, dar acum si in baruri tre' sa merg la buda sa fumez? Nici in liceu nu faceam d-astea - deschideam larg geamul din clasa si scoteam capul pe fereastra sa trag o tigara.
Asta e apartheid. O sa apara Ku Klux Klanurile antifumatori, o sa fie miscari de strada ale fumatorilor care o sa le ia gatul alora de nu fumeaza si o sa mearga cu ele acasa. De ce draq preluam noi de la americani rahaturile astea antitabac si dragostea pentru fastfuduri? O sa ajungem o natie de grasi si nasparlii. Deocamdata fumez in semn de protest.
In alta ordine de idei, tocmai ce m-am intors de la tigara.

2 comentarii:

Roxana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Roxana spunea...

te-ai intors de la tigara pe care ai fumat-o in buda de esti asa intepat?.. si cred ca ar trebui sa apreciezi utilitatea de a-ti satisface 2 nevoi intr-una... =)))))))