miercuri, 16 iulie 2008

Horoscopul distruge fericirea

Well, nu e un secret ca sunt un tip destul de ocupat si prefer sa cunosc oameni prin intermediul internetului. Acum cateva luni am incercat sa intru in vorba cu o tipa. Dialogul s-a desfasurat dupa cum urmeaza:

Eu> Buna!
Ea> Servus!
Eu> ce faci?
Ea> Nu ne potrivim, eu sunt fecioara, tu esti scorpion!

Si cu asta mi-a inchis gura.
Si ma intreb... cati imbecili cred ca horoscopul, modul in care se invarte pamantul si planetele din jurul sau, precum si incalzirea globala tot mai accentuata le va schimba viata si ii va face sa se inteleaga mai bine cu unii oameni decat cu altii. Horoscopul este o porcarie facuta ca sa dea unora batai de cap si incredere in ce fac. Unde mai pui ca anul ar trebui impartit in 13 zodii. Am vazut la emisiunile astea soap destule cupluri care prin horoscop trebuiau sa se inteleaga de minune, in schimb ei se snopeau in bataie. sa va fie horoscopul de cap, cum ar veni:)

Un comentariu:

Amla spunea...

Buei si io sunt fecioara si tu ma abureai ca am fi suflete pereche...
Acum ca m-ai informat imi va fi greu, foarte greu...
Auziti feeetelor, e scorpion! Faaata, scorpion!