miercuri, 7 martie 2007

TVR? O gluma proasta... sau de ce sa nu imi dati mie un euro lunar?

"Giurgiu a mai spus ca taxa TV trebuie sa creasca de la 4 la 6 RON (crestere cu 5% a veniturilor din taxa) fara de care TVR risca sa nu-si mai poata indeplini misiunea de serviciu public"

Bun. Giurgiu asta spune ca TVR are un serviciu public. As vrea sa stiu cu exactitate care este serviciul asta public. Eu unul nu simt, ca public fugitiv al TVR, ca mi se face vreun serviciu. Ba chiar mi se face un deserviciu, ca pana acum il vedeam pe Dan Bitman si alti neaveniti behaind pe sticla. Domnu' Giurgiu, sunteti regizor, nu manager. Eu zic sa va schimbati numele in Calarasi. Eu zic sa facem altfel. Luna de luna, toti romanii sa pleateasca un euro in contul meu bancar. Fac un serviciu public scriind zi de zi la ziar. Mi se pare corect sa primesc acesti bani.

Niciun comentariu: