marți, 13 martie 2007

Nu aveti un bec ars?

Locuiesc intr-un apartament ciudat. Anul trecut toate instalatiile electrice mi s-au dereglat, mi s-au belit si si-au dat ortul popii asa pe neanuntate. E adevarat - atunci exa statea cu mine. Explicatia e ca exa mea era plina de electricitate de asta statica de imi deregla si imi belea mie toate electricitatile de prin casa. O fi avut, naiba stie, cert e ca pana si prajitorul meu de paine si-a spus ultimele cuvinte taman cand ne desparteam.
Dar sa trecem peste acest episod. In baie am o improvizatie elctrica, cu nulul legat de teava de apa, etc. Becul ala mi se arde cam odata la cateva saptamani. sa ii fie tara usoara. Doar ca becul pe care l-am pus sambata s-a ars luni. Asa ca incep sa ma gandesc daca nu ar fi mai bine sa cumpar direct becuri arse ca sa stiu si eu o chestie clara.

Niciun comentariu: