miercuri, 28 martie 2007

Hai cu compensatele, neamule!

Discutie cu Eftimie pe msgr. Ochii pudici sa isi puna banda.


ovidiueftimie: oricum, l*-am intrebat
ovidiueftimie: si a zis, is 2000 dom'le, doo mii da acuma afara si inca doo sute luna viitoare si gata
ovidiu_bzb: aha
ovidiueftimie: era cam suparat
ovidiueftimie: a zis ca nici pula nu il angajeaza pe ael acum al a50 de ani fost lider sindical
ovidiu_bzb: aha.. si ce pula mea vrea?
ovidiu_bzb: ca mie stie sa imi inchida telefonul in nas
ovidiueftimie: Pă mine cine dracu’ mă mai ia, după ce am fost lider de sindicat. Am şi 50 de ani, nici nu contează altceva.
ovidiu_bzb: daca e cretin..sa ramana cretin
ovidiu_bzb: pot sa il angajeze astia la federatiile sindicale
ovidiu_bzb: nu ii plange tu de mila
ovidiueftimie: nu-i plang
ovidiueftimie: da facea pe supartu a zis ca nici nu mai are chef sa dea interviuri etc
ovidiu_bzb: nu vrea compensatorii pana iese la pensie?
ovidiueftimie: si un pic dupa aceea
ovidiueftimie: cinci ani dupa ce iese la pensie ca sa se obisnuiasca
ovidiu_bzb: da.. aia de la IAR vor 40 de salarii compensatorii
ovidiu_bzb: bai.. tzara asta e tampita
ovidiueftimie: da, tampita rau

E vorba de imbecilul de lider sindical de la Rulmentul care nu mai vrea sa imi vorbeasca pentru ca am protestat impotriva acordarii unor sume de-ampulea ca sa nu se creeze miscari sociale. Dachime, ti-am prevestit sfarsitul!

Niciun comentariu: