vineri, 20 iunie 2008

Se scumpesc tigarile :(

Eu, ca fumator, actual alb, ma simt discriminat. Imi place Pall Mall Lights. E to tigara lejera, pot sa trag in piept si ma simt bine. Oleaca high, cum spunea Kuana aseara... In aceste conditii mai simt lezat de urmatoarea stire:

Preţul de vânzare cu amănuntul al unui pachet de ţigări va creşte în medie cu 40 de bani (4.000 lei vechi), de la 1 iulie, când acciza totală va fi majorată la 50 de euro/1.000 de ţigarete, faţă de 41,5 euro în prezent, au declarat pentru MEDIAFAX surse din Ministerul Economiei şi Finanţelor.

Ok, fumez un pachet pe zi. 4.000 de lei pe zi pe zi inseamna 120.000 pe luna. Inseamna 3 euro si un pic. Ce pot sa fac eu cu 3 euro si un pic? De baut nu beau, femei nu am platit niciodata si nu stiu niciodata cat e pretul corect la ele (cate paride pot cumpara cu 12 lei de astia noi? sau se prefera in euro? pai cum sa merg eu la una si sa ii zic.. auzi.. fa si mie ceva de 3 euro si un pic?), cartile stiu sigur ca sunt mai scumpe de 12 lei, cel putin alea pe care le citesc eu, la cinema nu merg, masina e mai scumpa de 3 euro. Bine, fie, hai ca ii dau pe tigari... Dar tot ma simt discriminat. Am impresia ca tara asta e de negri cu plamani albi, nu de albi cu plamani negri :(

Un comentariu:

Anonim spunea...

daca se scumpesc tigarile tu tot nu o sa renunti la fumat. ai sa cauti alimentarele care mai au inca pe stoc tigari la pretul vechi si usor-usor te obisnuiesti cu noul pret. cumpara mai bine o tigara electronica daca vrei sa economisesti bani. mi-am cumparat o tigara electronica, de care sunt foarte multumita. e foarte simplu de utilizat, mai ales ca am un pachetel in care tin si filtrele si tigara iar ca sa o incarc nu trebuie decat sa pun pachetul la incarcat cu totul. nu m-am ingrasat absolut deloc pentru ca mi-am luat rezerve cu nicotina, iar nicotina e cea care intrevine in echilibrul glicemiei din organism, iar daca redeuci unsor cate un pic din nicotina, nu exista nici un risc sa te ingrasi, pt ca organismul se adapteaza foarte rapid. asa ca tigara electronica este cea mai buna metoda ca sa te lasi de fumat. pot sa va dau si nr de tel de unde am cumparat-o 0728 767 498 www.renuntalafumat.ro te sfatuiesc sa oo incerci si tu, cred ca e cea mai simpla metoda.