vineri, 3 august 2007

Mailuri crestine

se pare ca decesul lui Teo i-a facut pe unii romani sa devina extrem de piosi. Un amic de-al meu a primit un mail interesant, pe care il redau mai jos:

Stimaţi creştini,





Prin anumite împrejurări am facut rost de adresa dumneavoastră. Aş dori, dacă se poate, să-mi trimiteţi şi mie o Sfântă Scriptură sau orice fel de literatură creştină bazată pe Dumnezeiasca Scriptură şi care să mă întărească în credinţa strămoşilor noştii.

Vă rog, deoarece nu există posibilităţi materiale, suma eventualului colet să nu depaşească modesta sumă de 100000 lei vechi.

Vă mulţumesc frumos!

Doamne ajută!









Adresa mea este:

Constantin Elisabeta

Cartier Dorobanţi 1 , Bl. 31 B, ap. 3 Buzău


Asa de frumos miroase ortodoxismul asta de ne imbie sa cerem de la toata lumea cate ceva - orice, numai sa nu dam bani pe el. sa il primim in numele lui Dumnezeu, ca noi romanii asa am fost invatati - sa stam degeaba ca ne ajuta Dumnezeu...

Niciun comentariu: